Tesztelek

Tudatos eszközhasználó emberek (homo utilitius practicus) naplója plusz egy nagy adag DIY és ami még belefér.

Friss topikok

  • GingirLy: Beszerezhetőek Moleskine noteszek itt is: www.renome.hu/hataridonaplo/ (2016.02.01. 14:15) Moleskine noteszek
  • Emene: @Sardaukar: Ennek szívből örülök! :D Már régóta tudom, hogy kinek mit szeretnék venni, csak időm... (2009.12.18. 13:36) Kinzo 44P3150 dekopírfűrész
  • phaidros: @lunanyuszi: az akkori trend szlogenje szerint "csak a halott indián a jó indián!" Hát így. Amúgy... (2009.09.06. 19:31) Bosch GBM 450 RE
  • Sardaukar: Nekem Voda-s szappan van, az eleve hosszabbítódrótos. Érdekes módon ahol a telefonom nem jó (pl. s... (2009.09.02. 09:36) Web 'n' Walk Stick

Web 'n' Walk Stick

2009.09.02. 09:35 - AdamT

Címkék: vélemény stick mobilinternet wnw

Mobilinternet. Ez a szó jelentette nekem a megváltást, ugyanis a hátam közepére nem kívántam azt, hogy újabb kábelek lógjanak a lakásomban. No meg ugye az sem elhanyagolható, hogy laptophoz csatlakoztatva szinte az egész országban használhatom. De nézzük magát a kütyüt! USB csatlakozás és akkor ezzel mindent el is mondtam azoknak, akik laptophoz csatlakoztatják az eszközt. Na jó, ebből nem biztos, hogy mindenkinek leesik, szóval most egy kicsit bővebben.

Az általam jelenleg használt stick a negyedik ami ebben a lakásban megfordult, ugyanis hármat ügyesen tönkrevágtam. Elég egy kis kocc, nem kell arra gondolni, hogy ugráltam rajta. Szóval ha egy kis ütés éri a készüléket, akkor majdnem biztos lehetsz benne, hogy magyarázkodhatsz a mobilszolgáltatónál. Amennyiben látható sérülést okoztál (értsd elferdült az USB csatlakozó) a sticken, biztosan morogni fognak. A másodiknál már rutinos voltam és - elítélendő módon - fizikai erőm segítségével egyenesbe állítottam a hajszálnyit elferdült csatlakozót. És ez itt most nem vic, valóban egy apró ütés is meghibásodást okoz(hat) a készülékben. És a legkülönfélébbeket. Első alkalommal nem tudtam csatlakozni, második alkalommal magát az eszközt nem ismerte fel többé a gépem, a harmadik és egyben legérdekesebb alaklommal pedig HSDPA üzemmódba nem volt hajlandó kapcsolni a kütyü.

Ha valaki arra vetemedik, hogy vesz egy ilyen sticket, akkor az a dobozban fog találni egy USB hosszabbítót. Tessék használni, nekem bevált! A mostani W'n'W-m hónapok óta bírja mellettem, igaz, egy percre nem húztam le a hosszabbítóról. A dobozban egyébként van mobilszolgáltató-feliratos nyakbaakasztó is, tehát ha valaki így akarja hurcolászni a ketyerét, annak még ez az opció is biztosított.

Mielőtt bárki elhinné a reklámdumákat: nincs országos lefedettség! Ettől függetlenül GPRS üzemmódban (ez lényegesen lassabb) szinte lakatlan területeken is tudtam használni. A HSDPA csak nagyvárosokban és közvelten környezetükbenl, máshol esélytelen.

Összességében mind a szolgálatással, mind a termékkel meg vagyok elégedve, azzal az apró fenntartással, hogy gondolhattak volna a hozzám hasonló bulldogokra és egy picit strapabíróbb szerkezetet is csinálhattak volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://tesztelek.blog.hu/api/trackback/id/tr731303520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sardaukar 2009.09.02. 09:36:13

Nekem Voda-s szappan van, az eleve hosszabbítódrótos. Érdekes módon ahol a telefonom nem jó (pl. saját házunkban :) ) ott az megy.


süti beállítások módosítása